مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 18:572022-09-20حوادث

خبرخوب| جوانانی که برای نجات یک خانواده به آب زدند


روز بعد از اتمام شیفت بیمارستان با تعدادی از دوستانم برای تفریح به حاشیه رودخانه زاینده رود در سامان رفتیم که حوالی ساعت 6 عصر اطراف منطقه باباپیراحمد متوجه سروصدایی در کنار رودخانه شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، خانواده ای که در حاشیه زاینده رود دچار غرق شدگی شده بودند توسط چند تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نجات یافتند.

برای اطلاع از کم و کیف ماجرا با حمید خلیل طهماسبی دانشجوی رشته هوشبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، فردی که به همراه یکی از دوستانش حافظ جلیل پیران، ناجی این کودک در حال غرق شدن هستند و پدر آن ها نیز با اینکه شنا بلد نبود برای نجات جان فرزندانش به آب زده و گیر افتاده بود.

وی اظهار کرد: من و یکی از دوستانم بدون معطلی در رودخانه پریدیم و برای نجات این پدر و فرزندانش تمام تلاشمان را کردیم که خوشبختانه با کمک بقیه دوستان این خانواده از مرگ نجات یافتند.

خلیل طهماسبی با اشاره به اینکه بعد از بیرون آمدن از رودخانه با سیل تقدیر و تشکر از سوی دیگر اعضای این خانواده و مردم حاضر در صحنه مواجه شده بودند، بیان داشت: در پی این حادثه آبی که وارد ریه ام شده بود منجر به عفونت شد ولی خوشبختانه بهبود پیدا کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| جوانانی که برای نجات یک خانواده به آب زدند

خبرخوب| جوانانی که برای نجات یک خانواده به آب زدند